Wel heb ik van mijn levensdagen

Titel: Wel heb ik van mijn levensdagen
Auteur: Jacques Huyskens (†)
Uitgever: Heemkundevereniging Horn (2008)
Aantal pagina's: 176 zwart/wit
Formaat: 150 x 210 mm
Prijs: € 8,00 exclusief eventuele verzendkosten van € 5,15

Betaling via NL71 RABO 0126 1106 11 t.n.v. Heemkundevereniging Horn, onder vermelding van titel boek, uw naam, adres en postcode.

Jacques Huijskens heeft zijn leven beschreven in het boek. Het boek verhaalt vooral over de tijd kort vóór de Tweede Wereldoorlog, de oorlogstijd die zijn familie in Horn doorbracht en de perikelen na de oorlog. De beschrijving vertelt de gebeurtenissen binnen het gezin Huijskens, maar toont ook hoe Horn er toen aan toe was, hoe er geleefd en gedacht werd.

Fragmenten uit zijn boek zijn onder meer smeuïge verhalen rond zijn jeugd, de dagelijkse dingen in het leven, de beschrijving van de buurt, de slacht van het varken, zijn communieverhaal.

Boek is in Horn te koop bij:

Henk Schreurs, Dorpstraat 20 en iedere woensdag tussen 14.00 en 17.00 uur in ons lokaal in basisschool De Mussenberg (ingang via de Mussenberg).

Boek te bestellen via:

-       deze website onder ‘CONTACT

Jan (l) en Jacques Huijskens.