Verenigingslokaal

Ons verenigingslokaal is in basisschool De Mussenberg, ingang naast het speelterrein aan de Mussenberg. Daarnaast hebben wij nog in MFC De Postkoets een vertrek waarin stellingen staan voor opslag.

Inloopmiddag

Elke woensdag vanaf 14.00 tot 17.00 uur is iedereen welkom in ons lokaal in basisschool De Mussenberg. Ingang naast het speelterrein aan de Mussenberg.

Ook niet-leden zijn van harte uitgenodigd om eens vrijblijvend kennis te maken met de vereniging. Zoekt u iets specifieks over Horn of haar inwoners, u wordt graag op weg geholpen. Uiteraard kunt u ook ons archief raadplegen.

Tijdens de inloopmiddag kunt u ook foto's, bidprentjes, trouwboekjes, rouwbrieven en documenten laten scannen. U krijgt de originele gegevens natuurlijk weer terug.

NIK 0091