KRUISEN EN KAPELLEN IN DE GEMEENTE LEUDAL

Titel:

Kruisen en kapellen in de gemeente Leudal

Samenstellers:

Uitgever: Samenwerkende heemkundeverenigingen binnen de gemeente Leudal alsmede de Geschied- en Heemkundige Kring ‘Het Land van Thorn’
Aantal pagina's:   64 full-colour
Formaat: 210 x 295 mm
Prijs: € 9,00 exclusief eventuele verzendkosten van € 5,15

Betaling via NL71 RABO 0126 1106 11 t.n.v. Heemkundevereniging Horn, onder vermelding van titel boek, uw naam, adres en postcode.

Kruisen en kapellen vormen een belangrijk onderdeel van het cultuurhistorische erfgoed en het Limburgse landschap.

Ter gelegenheid van de vierde gezamenlijke Heemkundedag op 14 mei 2017 in de Boskapel van Hornerheide te Horn is het boek 'Kruisen en kapellen in de gemeente Leudal' uitgebracht. De kruisen en kapellen in Baexem, Buggenum, Ell, Grathem, Haelen, Haler Uffelse, Heibloem, Heythuysen, Horn, Hunsel, Ittervoort, Kelpen-Oler, Neer, Neeritter, Nunhem en Roggel zijn beschreven.

Boekwerk is in Horn te koop bij:

Henk Schreurs, Dorpstraat 20 en iedere woensdag tussen 14.00 en 17.00 uur in ons lokaal in basisschool De Mussenberg (ingang via de Mussenberg).

Boekwerk te bestellen via:

-       deze website onder ‘CONTACT