Kroniek

In 2010 is de eerste kroniek van Horn gepresenteerd. Vanaf die tijd wordt jaarlijks een kroniek uitgegeven.

Gebeurtenissen

Culturele en sociale gebeurtenissen die in ons dorp plaatsvinden worden zoveel mogelijk in de kroniek opgenomen. Deze worden in chronologische volgorde beschreven. Het politieke nieuws is daarbij buiten beschouwing gelaten. Gebeurtenissen buiten Horn, waarbij inwoners uit Horn zijn betrokken, krijgen ook de nodige aandacht. De kroniek is voorzien van vele foto’s.

Plakboeken

Plakboeken met artikelen, foto’s en krantenknipsels die de basis vormen van de kroniek, kunnen tijdens de inloopmiddagen in het lokaal van de heemkundevereniging worden ingezien.

Informatie voor werkgroep

Verenigingen en/of inwoners van Horn kunnen de werkgroep helpen om deze van informatie te voorzien. Zijn er gebeurtenissen die u graag in de kroniek wilt laten opnemen, neem dan contact op met Har Schulpen, telefoonnummer 58 20 38 (na 18.30 uur) of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Leden werkgroep

Harrie Maessen, Betsie Reijnen, Har Schulpen en Toos Timmermans.

v.l.n.r.: Jan Claessen, Har Schulpen, Toos Timmermans, Mia Dings en Betsie Reijnen.