Nieuwjaarsbijeenkomst 2019

2019 01 09 Nieuwjaar IMG 5460 kl    2019 01 09 Nieuwjaar IMG 5467 kl

Nieuwjaarsbijeenkomst

Tijdens de traditionele nieuwjaarsbijeenkomst op 9 januari in de aula van basisschool De Mussenberg werden de vele aanwezigen ontvangen met koffie/thee en wafels.

Har Sillen heette iedereen welkom en keek terug op een zeer succesvol verenigingsjaar. Hij liet in het kort de activiteiten uit 2018 de revue passeren. Naast de aanmelding van meerdere nieuwe leden memoreerde de voorzitter dat in 2018 drie leden zijn overleden te weten Harold Greter, Leo Jentjens en Ron Hartog. Hij bedankte de mensen ‘achter de schermen’ die veel werk verzetten voor de vereniging.

Na een gezamenlijke toost werd de avond vervolgd met een quiz met quizmaster Adelin Remy. Zes kandidaten, te weten Ans Heussen, Hub de Hilster, Mia Meulenberg, Jan Schreurs, Maarten Smeets en Gonny Sillen, beantwoordden vragen over gebeurtenissen die in 2018 in Horn hadden plaatsgevonden. De bezoekers genoten van de spitsvondige vragen. Uiteindelijk bleek Jan Schreurs de meeste punten in de wacht te hebben gesleept en werd hij hiervoor beloond met een fles drank.

Onder het genot van een hapje en een drankje werd nog lang nagepraat.